all mini mini mini
Ügyfélszolgálat
+36 30 474 11 91 / H.-P.: 8:00 - 16:00
  • Kosár
  • Üzleti feltételek

    Elsődleges célunk az Ön maximális megelégedettsége és ennek a célnak minden mást alárendelünk. Csapatunk nagy hangsúlyt fektet a korrekt hozzáállásra. A megvásárolt termék jótállási ideje a törvényből kifolyólag 24 hónap, a vásárló a használatlan, sértetlen terméket az áruátvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaszolgáltathatja.

     

    1. Általános információk

    Ezen a vásárlási feltételek meghatározzák az eladó – webáruház üzemeltető EMMER GROUP, s.r.o. (székhely: Dunajský rad 146/32, 945 04 Komárno, Szlovákia; ügyfél azonosító szám: 47378221; közösségi adószám: SK2023847793; a Nyitrai Kerületi Bíróság cégjegyzékébe az 34950/N-es iktatószám alatt bejegyezett vállalat, a bejegyzés napja 2013.08.23.; a továbbiakban „eladó“) jogait és kötelességeit és azon regisztrált fizikai vagy jogi személy, aki elektronikus megrendelésének elküldésével üzleti kapcsolatba lépett az eladóval  azáltal, hogy a www.mamamania.hu  oldal (továbbiakban MamaMánia) internetes áruházán keresztül kínált termékét megvásárolta (a továbbiakban „vevő“) jogait és kötelességeit.

    Ezen üzleti feltételek 2015. 03. 01.-ával lépnek érvénybe.

    Az eladó elérhetőségei:

    Tel.: 00421 905 600 123

    info@mamamania.hu

    Felügyeleti szerv

    Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Kerületi Szervezete, Nitra

    Stanicna 9, P.O. Box 49A, 950 50 Nitra 1

    Termékellenőrzési és Fogyasztóvédelmi Ügyosztály 

    tel:  +421 37 7720001, +421 37 7720034 fax: +421 37 7720 024 

     

    2. Regisztráció

    A MamaMániaShop-ban csak a regisztrációt követően tud vásárolni. A vásárló a regisztrációnak köszönhetően:

    - termékeink széles kínálatából kényelmesen otthontól tud vásárolni,

    - figyelemmel kísérheti megrendelései állapotát,

    - áttekintést kap az újdonságokról, akciókról vagy a nyereményjátékokról.

     

    3. Megrendelés

    Az adott termék megrendelésének következő, szükséges lépése a termék kosárba helyezése. A termék végleges megrendelését a vásárló a rendelés összeállításának utolsó fázisában hagyja jóvá.

    Az érvényes megrendelés feltétele, a valóságnak megfelelő és hiánytalanul kitöltött megrendelőlap.

    Ha a megrendelés nem tartalmazza a szükséges adatokat, hiányosnak minősül és a rendszer nem tudja elfogadni. Ezen felül az eladó nem felel a nyomtatvány hibás kitöltéséből eredő szállítási késedelemért és a vevőt ért egyéb károkért. 

    Az eladó továbbá nem felel azokért a károkért, amelyek a vevőt abból kifolyólag érték, hogy elfelejtette belépési jelszavát, vagy az az eladó közreműködése nélkül illetéktelen személyek számára hozzáférhetővé válik. A felek közötti adásvételi szerződés, amely alapján a termék értékesítésre kerül, a megrendelés visszaigazolásával jön létre. A visszaigazolás az eladó számára ajánlati kötöttséget jelent. A megrendelések a Megrendelések menüpontban kerülnek archiválásra, amelyhez kizárólag csak a vevőnek van hozzáférése.

     

    4. A vásárlástól való elállás a vevő részéről

    A vevő jogosult indoklás nélkül elállni a vásárlástól a termék raktári kiszállítását megelőzően.  Ebben az esetben szükséges, hogy a lehető legrövidebb időn belül e-mailben vagy telefonon vegye fel a kapcsolatot az eladóval és adja meg a rendelésszámát. Ha időközben a vevő az árut kifizette a kifizetett összeget 14 napon belül banki utalással visszatérítjük arra a számlaszámra, ahonnan a kifizetés történt.

     

    5. A megrendelés érvénytelenítése az eladó részéről

    Az eladó a jogot a megrendelés teljes vagy részleges érvénytelenítésére a következő esetekben tartja fenn:

    - a megrendelt terméket már nem gyártják, nem beszerezhető vagy hosszú távon nem elérhető,

    - a termék ára lényegesen megváltozott vagy rosszul volt feltüntetve.

    Abban az esetben, ha a vevő a vételár egy részét vagy teljes egészét már kifizette, a megfizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 14 naptári napon belül visszatérítjük.

     

    6. Az árra vonatkozó feltételek

    Az eladó miden jogot fenntart a MamaMániaShop oldalon található termékek árának módosítására,  legyen szó árcsökkentésről vagy áremelésről.

    Az új árak közzétételük napján lépnek érvénybe. Ez a módosítás nem vonatkozik a már megrendelt termékekre.

     

    7. Fizetési feltételek

    A termék a teljes vételár kifizetéséig az eladó tulajdonát képezi. A megrendelés kifizetése történhet:

    - utánvétellel,
    - banki átutalással,
    - bankkártyával,
    - készpénzzel.

    Minden küldeményhez csatoljuk a számlát, adóbizonylatot, ami egyben garancialevélként is szolgál.

     

    8. Szállítási feltételek

    A megrendelt termék kiszállítását a termék hozzáférhetőségének és az eladó üzemeltetési lehetőségeinek függvényében a lehető legrövidebb időn belül teljesítjük. A honlapunkon feltüntetett szállítási idő csupán irányadó jellegű, ami eltérhet a szállítás tényleges idejétől. A termék kiszállítása kizárólag csak munkanapokon történik.

    Szállítást a GLS futárszolgálat biztosítja, mely szolgáltatáson keresztül tudjuk biztosítani a megrendelt áru akár 24 – 48 órán belüli kiszállítását is.

    MamaMánia a GLS Flex Delivery – Rugalmas kézbesitést biztosítja ügyfelei számára!

    A terméket teljes értékére biztosítjuk. A termék átvételekor a vevő köteles a csomagolás sértetlenségét ellenőrizni és ezt követően aláírni az átvételi elismervényt. Ha csomagoláson szemmel látható sérülések vannak, a szállítónak a szállítás során keletkezett, a vevő által észlelt károkról az áru átvételének helyszínén jegyzőkönyvet kell írnia. Az így keletkezett károkért a felelősség a szállítót terheli. Amennyiben a vevő a terméket a csomagolás nyilvánvaló sérülései ellenére átveszi az eladó a későbbi, erre vonatkozó reklamációt elutasítja. Sérülésmentesnek, felbontatlannak vagy eredetinek csak az eladó védőszalagjával ellátott szállítmányt tekinthetjük.

     

    9. Reklamációs feltételek

    A vevőnek a reklamációs szabályzat alapján jogában áll a terméket reklamálni. Bővebb információt Reklamáció menüpont alatt talál. 

     

    10. A megrendelt áru visszaszolgáltatása

    A vevőnek az áruátvételtől számított 14 munkanapon belül lehetősége van a termék indoklás nélküli visszaszolgáltatására. Csak kicsomagolatlan, sérülésmentes, a használat látható jelei nélküli áru esetében áll módunkban a vételárat megtéríteni!

    Az áru visszaszolgáltatás folyamata:

    - a vevő kitölti a kinyomtatott Áru visszaszolgáltatási nyomtatványt (a letöltéshez kattintson ide),

    - az áru visszaszolgáltatási címe:

     Boríték-kis méretu csomag /max 2 kg/:
              EMMER GROUP, s.r.o. - EURECO
              Czibor utca utca 3, Pósta 1    / levél esetén Póstafiók 125 /
               2900 Komárom

        Csomagok / 2 kg felett/:
              EMMER GROUP, s.r.o.
              Dunajský rad 146/32
              945 04 Komárno - Nová Stráž
              Slovakia

    - a vásárló az árut, a számla másolatát a kitöltött nyomtatvánnyal együtt személyesen vagy csomagküldő szolgálattal saját költségére visszaküldi az eladó címére,

    - az eredeti csomagolású, kicsomagolatlan, hiánytalan áru - beleértve a tartozékokat is, valamint az említett iratok kézhezvételét követően az eladó a kifizetett összeget készpénzben vagy banki átutalással visszajuttatja a vevő részére. Az eladó kötelezi magát, hogy a visszaküldött áru átvételétől számolva a megfizetett összeget 14 napon belül visszautalja a vevő számlájára. 

     






    Ez az oldal sütiket (cookies) használ. A honlapon való további böngészéssel Ön hozzájárul ezek használatához. Bővebben itt
    ?>